|
|
|||||||
|
Welkom reiziger, voordat je een bericht plaatst graag eerst registreren. Je kunt vervolgens je profiel aanpassen en eventueel een foto van jezelf erin plaatsen, zo maak je meer kans om een reisgenoot te vinden. Selecteer een forum om berichten te bekijken. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
ben op zoek naar een alleenstaande vrouw, die het zwerven met de camper ook leuk vind.
zelf ben ik pas weduwe geworden, ben 62 jaar. zijn er vrouwen die ook hun man zijn verloren en nog willen genieten van de natuur en niet gebonden zijn. ik rijd zelf met de camper, niet alle luxe zit erin, maar wel gezellig. zou graag op deze manier een vriendin willen ontmoeten, om samen nog te genieten.het liefste in het midden van het land.omgeving apeldoorn. groeten ria |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Ria
Ik ben ook 62 en reizen met een camper lijkt me leuk, maar waar wil je heen? Wat mezelf betreft, griekenland, de balkanlanden of portugal lijkt me erg leuk. oude stadjes bekijken een beetje rustig aan af en toe strand, fotograferen en eventueel wat schilderen onderweg, ik hoor graag wat van je vr.gr. Elly |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Elly,
Leuk dat je reageert op de oproep. ga meestal alleen duitsland door. ben nog een beetje bang om zover alleen te gaan. Maar duitsland is ook groot. ga meestal op camperplaatsen staan, daar zijn er heel veel van in duitsland. dit jaar wil ik het voor het eerst met iemand samen gaan Mijn man is in juli 2008 overleden. Verleden jaar wel een paar keer alleen weggeweest, maar alleen is maar alleen. kom je een beetje uit de buurt van apeldoorn??? lGroetjes Ria |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Ria,
Mijn Naam is Janny en ben ook weduwe al bijna 6 jaar. Mijn leeftijd is 56 en heb zelf een camper. Zodra het weer is en ik heb tijd trek ik door nederland en daar buiten. Ik zoek ook iemand die met mij mee wil trekken met meerderen is het wel zo gezellig. Appeldoorn is wel een uurtje of 1,5 bij mij vandaan Ik woon in Alblasserdam. Hartelijkegroet Janny |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
mijn naam is Miek, ook weduwe, 57 jr, en heb ook een camper, zou ook graag met meerdere willen rondtrekken, Nederland in mijn eentje is geen probleem, maar de grenzen over in mijn uppie vind ik eng en alleen is maar alleen. Dus misschien kunnen we er samen op uit trekken. In ga nu in Juni naar zee (zodra er goed weer wordt gemeld), misschien een optie om iets samen af te spreken. Woon in het zuiden. groetjes Miek |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo Miek,
Ik heb al meerdere mails verstuurd maar ik geloof niet dat ze aan gekomen zijn. Leuk dat je reageer op de berichten van Ria en mij. Noch steeds ben ik op zoek naar iemand met een eigen camper om samen reizen te maken die wat verder van huis zijn. Alleen is maar alleen. Dit is mijn mail adres mogelijk wel zo makkelijk. jannydebruijnmeijers@gmail.com Hg Janny |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Groetjes, je naamgenoor RiaB |
|
|
|||
|
|||
|
Hi Janny,
heb gemaild, weet niet of je bericht hebt ontvangen. anders hierbij nog een andere mogelijkheid om kontakt te krijgen 06-21228815. groet Miep |
|
|
|||
|
|||
Hallo dames,Graag zou ik het liefst met een vrouw of vrouwen een wat langere rondreis door of in Europa maken. Heb zelf geen camper, maar kan deze wel berijden en betaal uiteraard mee aan de kosten. Ben een vrouw alleen en ben 61 jaar. Groetjes Pucq |
|
|
|||
|
|||
|
hallo dames,
heb al een paar keer geantwoord, maar nog geen berichtjes gekregen. hoop op deze manier met jullie in contact te komen. mijn mail adres peters78@telfort.nl wil straks in sept weer even langs de moezel gaan, wie gaat ermee?????? zelf ben ik heel gemakkelijk, misschien ook iemand die zelf niet kan rijden, maar toch graag nog iets wil ondernemen, reageren mag altijd. mailtjes worden beantwoordt. groetjes Ria |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|