HOME REISORGANISATIESBOEK EEN SINGLEREISVLIEGTICKETS

Reisgenoten Forum

Ga terug   Reisgenoten Forum > Reisgenoten Algemeen > Het Reisgenoten Café

Welkom reiziger, voordat je een bericht plaatst graag eerst registreren. Je kunt vervolgens je profiel aanpassen en eventueel een foto van jezelf erin plaatsen, zo maak je meer kans om een reisgenoot te vinden. Selecteer een forum om berichten te bekijken.

Klik hier om een account aan te maken.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10 June 2010, 22:12
daisy41
Guest

Standaard reisgenoot gevonden, vakantie geslaagd?

hallo, ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die hier zo op deze site iemand als reisgenoot hebben gevonden. En zo ja, hoe is de vakantie verlopen zo met zijn 2? Was er een klik, goede sfeer, leuke tijd gehad met zijn 2? Ik zelf denk er over na om ook een oproepje te plaatsen ivm het vinden van een reisgenootje, maar ben nog al terug houdend naar het resultaat als je iemand hebt gevonden om mee te reizen. Je kent elkaar eigenlijk niet goed, niet diep zeg maar. En wie weet waar je tegen aan loopt als je 1 maal op je vakantie bestemming bent aangekomen.... groetjes van Daisy
Met citaat reageren
Oud 9 August 2010, 19:00
Lisz Lisz is offline
Junior Member

Lisz is on a distinguished road
Standaard

Ja daar ben ik dus ook heel benieuwd naar, ik neem aan dat je diegene voor die tijd wel een paar x ontmoet hebt..?
Met citaat reageren
Oud 11 August 2010, 14:58
Mwende Mwende is offline
Junior Member

Mwende is on a distinguished road
Standaard eerste keer

de eerste feeling die je krijgt door te mailen zegt al veel. Toen Kim reageerde op mijn vraag , klonk het meteen goed ! Het viel ook mee om twee weken met haar op te trekken in Januari van dit jaar. Het had evengoed kunnen tegenvallen idd. (zie : http://www.youtube.com/user/Riniquen.../2/2bKYQ4dH4uo )

Nu ga ik in Januari 2011 terug naar Kenya terug en ik heb alweer iemand gevonden, ik zal hier haar mail eens kopieren, dan zien jullie zelf wat ervan af straalt

KOPIE :

Heb net jullie reisverhaal zitten lezen en schrok toen ik er achter kwam dat ik in het pikkedonker aan mijn scherm gekluistert in de achtertuin zat.
Niet bewust van waar ik was, het was net of ik een heel mooi boek aan het lezen was.

Ga jij er ook zo op uit in Kenya als je met andere reizigers daar naar toe gaat ?

Het is voor mij een langgekoesterde droom die zomaar werkelijkheid kan worden.

Laat je me a.u.b. z.s.m. weten als je een datum in januari/februari hebt gepland.
Ik moet mijn vakantie al vroeg doorgeven (ik denk voor oktober)

Ik kan niet wachten !

M.

Leuk toch ? we gaan afspreken in september om elkaar te ontmoeten en vliegen in Januari.

Groet !

Mwende
http://www.rinique.net

Laatst gewijzigd door Mwende; 11 August 2010 om 15:01
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten